Sunday, October 4, 2009

Crazy Sexy Fanvid

OOOOhhhhh boy this is a good one - just saw it over at Twilightheaded. Enjoy!

(some gets cut off on my blogsite: just click and it'll go to youtube)

9 comments:

  1. LOVE your blog and all things Twilight. So...I'm giving you an award! To check it out, go to http://arealhousewifeofburleson.blogspot.com/2009/10/my-first-ever-blog-award.html

    ReplyDelete
  2. OMG....I forget how to swallow.....

    ReplyDelete
  3. oh my goodness....that was...well, i'm totally speechless...he is soooo hot...

    ReplyDelete
  4. oh my goodness....that was...well, i'm totally speechless...he is soooo hot...

    ReplyDelete
  5. Oh My!!!! I just found this blog today!! You are my hero!! My friends think I am Twilight obsessed. I will now be directing them to you! Keep up the good work.

    Your other blog is great too!! Your lists for David Letterman and the Duggars are fabulous!

    ReplyDelete
  6. As Fergie would sing....T-t-t-tasty, tasty! As Depeche Mode would sing...I just can't get enough. Nevermind what Trent Reznor from Nine-Inch Nails would sing...

    ReplyDelete
  7. Earthling...
    Q: what's the MOST important
    objective in our lifelong demise??
    A: Striving N winning Seventh-Heaven.
    Aint2coolNhellfire, sunshine.

    Q: You gonna live forever?
    A: Yes, depending on where.
    Q: How long do our lifetimes last?
    A: 1-outta-1 bites-the-dust, babe,
    and if you dont yet know,
    lemme show you how to wiseabove:

    When our eternal soul leaves our body
    and we riseabove to meet our Maker,
    only four, last things remain:
    death, judgement, Heaven or Hell
    according to the deeds WEE mortals
    have done in our finite existence.
    So... find-out what RCIA is and join!

    PS° Yeah, Im a bona-fide-NDE:
    Google+: kold_kadavr_ flatliner
    Let's be tethered2forever Upstairs.

    ReplyDelete
  8. Earthling...
    Q: what's the MOST important
    objective in our lifelong demise??
    A: Striving N winning Seventh-Heaven.
    Aint2coolNhellfire, sunshine.

    Q: You gonna live forever?
    A: Yes, depending on where.
    Q: How long do our lifetimes last?
    A: 1-outta-1 bites-the-dust, babe,
    and if you dont yet know,
    lemme show you how to wiseabove:

    When our eternal soul leaves our body
    and we riseabove to meet our Maker,
    only four, last things remain:
    death, judgement, Heaven or Hell
    according to the deeds WEE mortals
    have done in our finite existence.
    So... find-out what RCIA is and join!

    PS° Yeah, Im a bona-fide-NDE:
    Google+: kold_kadavr_ flatliner
    Let's be tethered2forever Upstairs.

    ReplyDelete