Tuesday, March 31, 2009

Could You be Any Cuter?

Sorry, no, I have no answers about where the F%@K the latest chapter of Wide Awake is.

I just type "ang" into my browser bar 12 times a day and my computer is all: "FAIL, you filthy-minded loser."

(sigh)

So to tide us over, here's a video of Rob flirting with me after we spent all afternoon in bed:

20 comments:

  1. That's a definate 'No'.
    He could not be any cuter.
    Where is the Dutch Rob?

    ReplyDelete
  2. Ugh Ugh UGH!!! I also check it 400 times a day. I am full of angst... heh.

    I read another fan fic the other day called Dark Side of the Moon - New Moon from Edward's POV. It was pretty good, I thought. Not sexy in any way, other than the normal Twilighty way... but filled the time.

    ReplyDelete
  3. NEWSFLASH!

    1. There is a WA page on Facebook: http://www.facebook.com/pages/Wide-Awake/53794078833?sid=0ae5826f4eed8cf8d354d7dcf8dd28a7&ref=s

    2. According to said page - She is almost done with the WHOLE THING!! And should be posting it SOOOOOON!!! WOOHOOO! Like sent to Beta tonight.

    I am dancing around in my underwear in anticipation. Not really. Yeah really.

    ReplyDelete
  4. I have been reading the comments and she posted a day or so ago that she had hit a block and was working through it.

    OMG - have you read Resisting Edward?????? **panties explode**

    ReplyDelete
  5. I wonder what his "O" face looks like?

    ReplyDelete
  6. Curse you for getting me addicted to WA and then...NOTHING! Just kidding...I can't stand it either...checking all the time for the next chapter. You got me hooked and I stayed up till 4am reading it...now I am wanting to know the rest...sigh.

    ReplyDelete
  7. Ok, so the "panties exploding" comment might convince me to check out Resisting Edward.... I'm leary of another fanfic, how can anything be as good as WA?? But I'm a sucker for smut....

    ReplyDelete
  8. Good lord, he is so sweet and gracious and humble, especially in that clip - like we needed any more reasons to adore him.

    And honestly -- Wide Awake is damn near all I can think about. I check AG's LJ page ALL day - I just keep a tab open constantly. I can't TAKE IT! I need my Dark Edward!!

    ReplyDelete
  9. I think Resisting Edward is as good as WA.

    ReplyDelete
  10. I totally saw in a comment she made today that shes going to post 45-47 together and is "hopefully" sending it to Beta tonight! I freakin hope so because i'm going to implode if i don't get more Dark Edward soon! BTW thanks for totally getting me obsessed with WA. lol I think my husband hates you for it because i have been ignoring him because i'm busy reading. *giggle*
    I read "The Ex Factor: Edward & Bella" while i've been waiting for WA updates and it wasn't too bad.

    ReplyDelete
  11. Is that the finish to the book chapter 47? This is why I resisted for so long to not read good fanfic. Now it is going to end.

    Rob, btw, is HOT!!!!!

    ReplyDelete
  12. No I think she mentioned that there were about 5 more chapters left. So if she posts these 3 now then there are only 2 more. :'( *sniffle*

    ReplyDelete
  13. Ahhhh...love me a little Rob-candy.
    If you get a chance, check out my Twilight themed giveaway;
    http://5powellsinatlanta.blogspot.com/2009/03/104-and-its-giveaway-time.html

    ReplyDelete
  14. Ok, yes, he is absolutely adorable. I love him, I love him, I love him.

    I'll have to check out Resisting Edward. I do love me some smut (who knew??). BUT while I was waiting for WA (Darkward is the bomb), I read Good Bella, Bad Bella and it was pretty dang good. Not as long as WA, so not as big of a time commitment and the second chapter is - OMG - freaking HOT. If nothing else, you should read the 2nd chapter of that one... immediately.

    ReplyDelete
  15. HHS, I'm really surprised you haven't posted this pic of naked Rob from Little Ashes. It's hot, yet disturbing... Hope this link works.

    http://www.robsessedpattinson.com/2008/10/italian-magazine-scans.html

    ReplyDelete
  16. I don't even know what to say about that pic. It's a little creepy.

    ReplyDelete
  17. DUDE! Four new WA chapters are up right now! Check it out. Ugh I don't have time to read them now...

    ReplyDelete
  18. I was just coming to tell you the same thing -- THE NEW CHAPTERS ARE POSTED!! I guess it just bears repeating! I cannot WAIT to get into them - ENJOY your reading!

    ReplyDelete
  19. And I too was just popping in to announce the new chapters!! Must drug kids and spend day reading.....

    ReplyDelete